لودینگ
بدون تصویر

دسته کلید (سرکلید) هتلی نشکن

دسته‌بندی‌ها مقالات و اخبار
نویسنده Reza Eslami
زمان مورد نیاز برای مطالعه 2 دقیقه

       انواع سرکلیدهای هتلی (پاورسوئیچی )                                                                                                       نوع فلزی ( شمشهای برنجی )  انواع گوناگونی از سرکلیدی های هتلی برای استفاده در مراکز اقامتی از سالهای دراز مورد استفاده قرار گرفته و در مرور زمان محاسن و معایب آنها کاملا مشخص گردیده ، سرکلیدهای اولیه را از جنس برنج …

       انواع سرکلیدهای هتلی (پاورسوئیچی ) 

                                                                                                     نوع فلزی ( شمشهای برنجی ) 

انواع گوناگونی از سرکلیدی های هتلی برای استفاده در مراکز اقامتی از سالهای دراز مورد استفاده قرار گرفته و در مرور زمان محاسن و معایب آنها کاملا مشخص گردیده ، سرکلیدهای اولیه را از جنس برنج و با وزن زیاد انتخاب می نمودند که اینکار مشکلات زیادی را به همراه داشت ، از جمله آن مشکلات یکی این بود که در صورت برخورد با زمین باعث شکستن کاشی ها و سرامیکها میشد و در اثر تماس با درب واحدها نیز باعث خراش و صدمه به بدنه دربها میشد .

                                                                                                       نوع فلزی ( ورق برنجی )

در گام بعدی از ورقهای برنجی با حکاکی اسیدی (به روش حکاکی با مواد فیشلن  و اسید نیتریک ) استفادهمیشد که این نمونه هم به جهت تا خوردن و یا قابل انعطاف بودن جنس ورق برنج عملا بعد از مدتی دچار تغییر وضعیت میشد و در کل ظاهری زننده پیدا میکرد .

                                                                                                 نوع پلکسی گلاس

در این نوع از متریال شکننده استفاده میشد که انواع دایره ایی ، بیضی ، منشوری ، لوزی و مستطیلی استفاده میشد که عملا بزرگترین دلیل کنار گذاشتن این نوع از سرکلیدی ها نقص آن در شکستن آن میبود که پس از مدتی سرکلیدها ظاهر زیبای خود را از دست می دادند ، برای چاپ اطلاعات مکان مورد نیاز بر روی این سر کلیدها از حکاکی پانتوگراف ، چاپ سیلک ، حکاکی با فرز دستی ، چاپ فلت و در اواخر از حکاکی لیزری استفاده میشد .

   انواع سرکلیدهای نشکن هتلی ( متریال ABS )

 

مقالات مرتبط
دیدگاه کاربران
  • travel blogs england 2 ماه پیش

    great publish, very informative. I wonder why the opposite experts of this sector do not notice this. You should proceed your writing. I'm confident, you've a great readers' base already!

  • Evie 2 ماه پیش

    Really wonderful information can be found on site.Money from blog my site; ElvinK

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *